Report

Renault Trucks samazina CO2 emisijas

Green Energies

4min
landscape

Rīcība klimata krīzes risināšanai

Nepieciešamā enerģētikas pāreja

Klimata pārmaiņas ir reāla. Tā kā CO2 (oglekļa dioksīds) koncentrējas atmosfērā, tas veicina siltumnīcas efektu un globālo sasilšanu. Lai ierobežotu šo parādību, mums ir jārīkojas un ātri jāmazina oglekļa dioksīda emisijas mūsu dzīvesveidā.

Kravu pārvadāšana ar autotransportu, kas ir būtisks mūsu sabiedrībai, ir būtiska loma nepieciešamajā enerģētikas pārejā, kuras mērķis ir pakāpeniski samazināt fosilā kurināmā izmantošanu, lai pēc iespējas ātrāk sasniegtu oglekļa neitralitāti.

 

Pastiprināti regulatīvie ierobežojumi

Saistībā ar 2015. gadā pieņemto Parīzes Klimata nolīgumu, kurā aicināts līdz 2100. gadam panākt, lai globālās sasilšanas temps nepārsniegtu 2°C, Eiropas Savienība nolēma paātrināt transporta, kas Eiropā rada 25 % CO2 emisiju, dekarbonizāciju.

Šim nolūkam ir pastiprināti Eiropas noteikumi, un tagad pirmo reizi kravas automobiļu būvētājiem ir noteikti CO2 emisiju samazināšanas ierobežojumi, kas ietver ļoti precīzus mērķus: līdz 2025. gadam -15 % un līdz 2030. gadam -30 %, salīdzinot ar 2019. gadu, lai līdz 2050. gadam panāktu oglekļa neitralitāti transporta nozarē.

Tika izveidotas 247 zema emisiju līmeņa zonas 13 Eiropas valstīs. Tuvākajā nākotnē uz ceļiem vairs nebūs atļauts laist kravas automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem.

Renault Trucks ir apņēmusies

Oglekļa neitralitātes sasniegšana līdz 2040. gadam

Mēs esam apņēmušies paātrināt dekarbonizāciju savā darbībā, lai palīdzētu ierobežot Zemes temperatūras paaugstināšanos līdz 1,5°C. Mūsu mērķis ir panākt oglekļa neitralitāti attiecībā uz transportlīdzekļiem, kurus mēs piedāvāsim tirgū, sākot ar 2040. gadu.

 

Pakāpeniska pāreja uz 100 % bezoglekļa

Elektriskie transportlīdzekļi ir mūsu enerģētikas pārejas plānu pamatā. Mēs esam gatavi padarīt elektriskos kravas automobiļus par jauno tirgus standartu, piedāvājot pilnu efektīvu, izturīgu un rentablu transportlīdzekļu līniju, kas atbilst visu mūsu klientu vajadzībām.

Mūsu mērķi ir ambiciozi: 2030. gadā 50 % no mūsu pārdošanas apjoma būs elektrotransportlīdzekļi, bet 2040. gadā 100 % no mūsu uz ceļiem izbraucošajiem transportlīdzekļiem būs oglekļa emisiju ziņā neitrāli.

Šim mērķim mēs virzāmies pakāpeniski, pakāpeniski atsakoties no fosilā kurināmā izmantošanas, jo dekarbonizācija un elektrifikācija tiek attiecināta uz visiem izmantošanas veidiem.

Mūsu pārejas pamatā ir trīs savstarpēji papildinoši tehnoloģiju veidi: Iekšdedzes dzinēji, ko darbina ar nefosilo kurināmo (sintētiskā dīzeļdegviela, biodegviela, biogāze un pēc dažiem gadiem - ūdeņradis), elektriskās baterijas un uz ūdeņradi balstīti kurināmā elementi.

Renault Trucks samazina CO2 emisijas

Renault Trucks ir uzņēmies izaicinājumu samazināt CO2 emisijas 3 veidi:

  • piedāvājot kravas automašīnas ar arvien lielāku degvielas patēriņa efektivitāti.
  • piedāvājot 100 % elektriskos risinājumus bezizmešu izmantošanai transportā.
  • pagarinot transportlīdzekļu ekspluatācijas laiku, izmantojot aprites pieeju.

Mūsu transportlīdzekļu degvielas patēriņa efektivitātes uzlabošana

Renault Trucks projektē un pārdod kravas automašīnas, kas ir arvien ekonomiskākas degvielas patēriņa ziņā un rada mazāk CO2 emisiju. Apvienojumā ar pakalpojumiem, kas palīdz operatoriem un autovadītājiem palielināt to efektivitāti. degvielas patēriņa efektivitāte, mūsu dzinēju sistēmas ir ievērojami samazinājušas mūsu transportlīdzekļu ietekmi uz vidi, taču nemazinot to veiktspējas līmeni vai uzticamību.

Tādējādi katra jaunā Renault Trucks produktu paaudze piedāvā zemāku degvielas patēriņu nekā iepriekšējā.

T High turbo compound

Elektrisko transportlīdzekļu ieviešana

Renault Trucks ražo elektriskā kravas automašīna modeļus vidējai tonnāžai, kas paredzēti tādiem pielietojumiem kā pilsētu sadale, atkritumu savākšana un sākotnējie būvlaukumu darbi. Papildus plašajai šādu transportlīdzekļu līnijai Renault Trucks attīsta pilnu saistīto pakalpojumu klāstu: akumulatoru un infrastruktūras risinājumu piegāde akumulatoru uzlādei, papildu sistēmas izmantotās enerģijas optimizācijai, remonts un apkope, kā arī finansēšana un apdrošināšana.

Renault Trucks D E-Tech

 

Lai apmierinātu visas tirgus vajadzības, mēs izstrādājam jaunas tehnoloģiskās sistēmas, kas ietver akumulatorus vai ūdeņraža degvielas elementu. Tas ļaus paplašināt elektrifikāciju, lai to izmantotu arī citās jomās, piemēram, būvniecībā, konteineru pārvadājumos vai tālsatiksmes pārvadājumos.

Cirkulārās ekonomikas pozitīvu ciklu veidošana

Lai samazinātu dabas resursu izmantošanu un ierobežotu mūsu ražoto transportlīdzekļu ietekmi uz vidi, jo īpaši oglekļa dioksīda ietekmi, mēs orientējam savu rūpniecisko darbību tā, lai tā atbilstu aprites ekonomika. Tas ņem vērā transportlīdzekļu otro un trešo dzīvi, to atkārtotu izmantošanu dažādos veidos un pārstrādi.

  • Atjaunot:mēs atjaunojam un atjaunojam savus lietotos transportlīdzekļus, atjauninām to programmatūru un ieviešam jaunākās paaudzes tehnoloģijas, kas pieejamas mūsu jaunajās kravas automašīnās, lai pagarinātu to darbmūžu un censtos novērst to novecošanu.
  • Atkārtota izmantošana: savā lietotu kravas automobiļu rūpnīcā mēs dodam mūsu lietotajiem kravas automobiļiem jaunu iztiku, pārveidojot tos tā, lai tie varētu tikt piegādāti pēc pasūtījuma gatavoti lietoti transportlīdzekļi. Traktori tiek pārveidoti par pārvadātājiem; dīzeļdzinēju sistēmas tiek pārveidotas uz biodīzeļdegvielu.
  • Atkārtota pārstrāde: mēs piedāvājam virkni mehānisko mezglu un atjaunotu detaļu standarta nomaiņai, un to ražošanai ir par 60 % mazāka ietekme uz vidi nekā jaunu detaļu ražošanai.
Used trucks factory

 

Nodrošinot jaunu iztikas līdzekli vai pārveidojot kravas automašīnu, var novērst 14,4 tonnas CO2 emisiju, salīdzinot ar to, kas būtu nepieciešams jauna transportlīdzekļa ražošanai.

Set canonical URL
Off