Report

Vēsture

A Berliet trucks, an ancestor of Renault Trucks vehicles

IEPAZĪSTIET RENAULT KRAVAS AUTOMOBIĻU VĒSTURI... NO 1894. GADA LĪDZ MŪSDIENĀM

Balstoties uz ievērojamo vēsturi, Renault Trucks nākotne tagad strauji attīstās uz lielceļiem visā pasaulē.

Renault Trucks ir vēsture, ar kuru varam lepoties. Šī vēsture skaidro, kas Renault Trucks ir šodien un kas būs nākotnē: zīmols, kas apņemas kalpot saviem klientiem un autotransportam kopumā, kā arī celt prestižu darbībai, kurai ir būtiska nozīme mūsu sabiedrībā. Sākot no 1894. gada, kad Marius Berlje (Marius Berliet) konstruēja un izgatavoja viena cilindra dzinēju un uzbūvēja savu pirmo ar benzīnu darbināmo automašīnu, līdz pat mūsdienām. Iepazīstieties ar vairāk nekā 100 gadiem unikāla mantojuma skatoties “Pionieri kopš 1894. gada”:

 1894–1909: PIONIERU ĒRA

1894. gadā Lionā Marius Berlī (Marius Berliet) dizainēja un izgatavoja viena cilindra dzinēju un izgatavoja savu pirmo benzīna automobili. 1906. gadā viņš izgatavoja savu pirmo kravas automašīnu.

1898. gadā Bilankūrā, netālu no Parīzes, Luijs Reno (Louis Renault) izstrādāja četru ātrumu pārnesumkārbu un laida klajā savu pirmo motorizēto transportlīdzekli - nelielu automobili ar ceturtdaļas zirgspēka jaudu. No 1900. gada viņš izgatavoja pirmo tiešās piedziņas komunālo transportlīdzekli (LCV) un 1906. gadā izgudroja priekšgājēju Parīzes autobusam.

First truck build by Marius Berliet in 1894 in Lyon

 

1914–1918: MASVEIDA RAŽOŠANA

One of the famous taxis that contributed to the victory at the Marne during WW1

Berlītā katru dienu tika saražoti 40 CBA kravas automobiļi, lai pievienotos tiem, kas devās uz fronti pie Verdunas. Savukārt 600 taksometri, kas palīdzēja izcīnīt uzvaru pie Marnas, nodrošināja Renault vietu vēsturē.

1917. gadā “dimanta” zīmols izgatavoja pirmo moderno tanku vēsturē. Pirmo 4x4 kravas automašīnu uzbūvēja Latil. Tas bija loģisks solis pēc 1898. gadā izstrādātās priekšējo riteņu piedziņas.

 

1919–1928: DIVERSIFIKĀCIJA UZŅĒMUMA ILGTSPĒJAI 

Luijs Renault un Mariušs Berlī izveidoja savu automobiļu ražošanas grupu. Berlī bija iesaistīts arī Francijas valdības pasūtītā Renault FT17 tanka ražošanā. 1923. gadā Renault bija pirmais zīmols, kas piedāvāja uz ceļiem braucošu vilcēju. Tajā pašā gadā parādījās transportlīdzekļi, kas aprīkoti ar dzinējiem, kuru darbināšanai izmantoja no koksnes sadedzināšanas iegūto gāzi, un pirmais traktors ar pastiprinātām bremzēm uz visiem 4 riteņiem. 1928. gadā kravas automašīnā tika uzstādīts pirmais dīzeļdzinējs.

One of the first Berliet truck with a diesel engine in 1928

1952–1978: SOĻI GRUPAS IZVEIDEI

No 1952. līdz 1974. gadam Laffly, Rochet Schneider, Camiva un Citroën HGV apvienojās ar Berliet. 1957. gadā Berliet izgatavoja T100 - lielāko kravas automašīnu pasaulē.

1955. gadā, apvienojoties Latil, Renault kravas automašīnu nodaļai un Somua, tika izveidots Saviem. Richard Continental pievienojās Saviem 1965. gadā, savukārt Sinpar 1975. gadā.

1978. gadā Berliet un Saviem apvienojās, izveidojot vienīgo smago kravas automobiļu ražotāju Francijā, kas kļuva par Renault Véhicules Industriels, Renault grupas kravas automobiļu nodaļu.

Saviem truck

 

 

ALATES 1983. CEĻĀ UZ LĪDERĪBU PASAULĒ

Renault Trucks Optifuel testing truck on a motorway

Renault Véhicules Industriels centās izveidot starptautisku grupu, 1983. gadā iegādājoties Dodge Europe un 1990. gadā iegādājoties augsti vērtēto amerikāņu kravas automašīnu zīmolu Mack.

Izšķirošais posms bija 1992. gads: Renault Véhicules Industriels kļuva par Renault V.I. 2001. gadā Renault V.I. kļuva par Volvo Group daļu. 2002. gadā tika oficiāli izveidots pasaules mēroga zīmols Renault Trucks.

 

Set canonical URL
Off